fredag, juni 15, 2012

Jag ska ta det försiktigt!

Jag anser mig så pass bra i axeln att just mtb cykling inte förvärrar situationen längre, därför tar jag beslutet att åka ner till Borås o tävla i helgen.
Sen är det ju inte så mycket tävlingar innan SM, om man inte vill åka sån där långlopp eller vad det heter..
Är inte hämmad på grund av smärta när jag cyklar, men kommer nog att vara lite försiktigare än vanligt, för att undvika att vurpa sönder axeln igen.
Kommer dock att dröja lång tid innan jag kan utföra alla vanliga rörelser med armen, det gör fortfarande ont att tex borsta tänderna och lyfta saker, lätta som tunga.
Men jag offrar mig självklart för regnblöta banor i Borås..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du kan köra igen.Jag kan visa dig lite fina spårval om du säger till. Tommy.

stefan sa...

Tack