tisdag, september 25, 2012

Med nöd o näppe..

...lyckades jag till sist vakna ur min efterjobbet-tupplur (som idag blev betydligt mer än en tupplur).
Jag fullkomligt kravlade ur soffan och kom till sist ner i källaren o upp på innecykeln för att köra fyror.
Det blev inte dom bästa fyrorna.
Men inte dom sämsta heller.
Börjar längta mot "silly season" dvs höstvilan, där man inte har nån speciell struktur på träningen på ett tag o bara tränar när man känner för det, och inte så planerat för att möjligtvis göra sitt bästa på nästa tävling.
Bara ett race kvar, sen får jag slappa lite.
Och bli lite fet
Och dålig (ännu sämre)
Men efter det så blir jag bättre.

Och så fortsätter det år efter år och till sist har jag vunnit allt!
I klass herrar 95+ med förståndshandikapp.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Precis som jag och min namne i Tullinge CK resonerar.

Och H70 finns väl i svenskt mästerskap på landsväg.

/Spetz

Samuel sa...

Bra med långsiktig plan:-)

Anonym sa...

Jag tror det kan bli en hård figth i H95 om några år. Vi e ju samma gäng då som nu. några lär väll kanske ha dött förståss....

stefan sa...

Jag satsar på att dö.. :)