tisdag, september 04, 2012

Orsak o verkan

Det här 29 tumseländet på 15 kilo hyrde jag när jag var nere i Slovenien som hjälpreda på Veteran EM i Juni.
Jag körde några halvsega träningspass på den och det räckte för att jag skulle börja få problem med mitt artrosskadade högra knä igen efter flera år "symtomfri".
Det gick liksom inte att sitta rätt på den på nåt vis..
Tog några veckor att bli normal igen, men idag har jag känt av knät igen.
Det var oxå en anledning till att kvällens fyror blev avbrutna, vilket definitivt inte händer ofta.
Dom andra anledningarna var att jag var mentalt oladdad och att jag inte ville svetta ner golvet för att skyddsmattan som brukar ligga under innecykeln låg i tvätten, samt att jag var hungrig o ville äta bullar o sova.

Det var gott att äta bullar o nu ska jag sova

Inga kommentarer: