måndag, juni 17, 2013

Borås 2 dagars

Har varit oerhört jämn denna säsong hittills, men har inte fått till nåt riktigt topprace med lite extra medflyt.
Likadant nu i helgen...
Dag 1 8a
Dag 2 8a
Totalt 8a....
Detta efter att ha kört riktigt bra på lördagen, där jag låg 6a större delen av loppet med 5e platsen inom några sekunder, men tröttnade sista halva varvet och tappar istället 45 sekunder och 2 placeringar och går i mål som 8a och lite förbannad på min vekhet.

Söndagens race var däremot en väldigt seg historia där jag fick kämpa mot negativa tankar och lite ryggtrötthet utöver den vanliga tröttheten, men jag piggnade till lite på sista varvet och försvarade min 8e placering med god marginal.

Har sedan det skitiga SM racet på denna bana 2011, då jag körde så bra, haft för vana att springa uppför den extremt branta så kallade pulkabacken, eftersom jag gör det lika fort som att cykla i dito och utan att bli stum, men igår cyklade jag plötsligt upp alla varven....
Nåt positivt!?

Men jag står lite o stampar på samma fläck just nu.

Inga kommentarer: