måndag, juni 24, 2013

Inte den bästa dagen kanske

Vi körde träningsrace på banan vid slalombacken ikväll och det kom 7st för att köra den rätt brutalt kuperade banan.
Jag själv var svag o trött och orkade inte göra nåt motstånd överhuvudtaget, detta till följd av att jag nu tränat ganska hårt i 6 dagar i sträck plus att jag har lite problem med magen som jag bekymrar mig lite för.
Katarr eller nåt?
Försökte i alla fall veva på lite i längsta backen efter ett par varv för att få lite backträning och lite fart i kroppen.
Gick sådär det med..
45 min träning i brant kuperad terräng blev det
Nu ska jag vila ett par dagar för att sen gå in i en lite mer ordinarie träning igen.
Då blir jag nog alldeles säkert lite snabbare än vad jag var idag i alla fall

3 kommentarer:

Samuel sa...

Tror att jag också har nått åt det hållet med min mage, fick tips om Omeprazol. Det funkar ganska bra på mig, har blivit bättre i alla fall..

stefan sa...

Jag har känt av lite till o från ett tag, men det blev värre efter Boråsracen och midsommarhelgen. Glest och stort matintag förvärrar helt klart. Jag försöker att undvika piller in i det längsta, men tack för tipset!

Samuel sa...

Ja det bästa är om man hittar vad det beror på, stress, mat, kaffe eller som i mitt fall en kombination av alla tre.. Fast tills jag fått ordning på allt kör jag piller:-)