lördag, juli 18, 2020

I andra banor!!!


Efter ungefär miljoner träningsrace på Kvisthamrabanan på helgerna så körde vi idag på en annan bana!!!
Vi var 6 st som tog oss an Jonathan o Hampus hemmabana vid vattenfallet vid Brölunda.
Här utsätts man för rätt många höjdmeter men inte så branta sådana, men långa småstökiga backar både uppför o nerför, vilket är jobbigt och sånt som iallafall jag behöver träna på.
3 st såna där cyklister var för starka för mig o jag fick som vanligt kämpa på i ensamt "majestät" men med hyfsat drag för att vara mig. 

Sen badade vi bort svetten i en sån liten sjö att det finns risk för akut fiskdöd till följd av detta..
Och jag blev helt jäwla wäck när jag kom hem, men soffan stod ju där o katten väntade tålmodigt.

Det tar på krafterna att vara en superhjälte?





2 kommentarer:

Robban sa...

Kees going strong iaf! Saknar lite av det vi hade i Norrtälje förr men race car och varannan vecka. Var det inte MTB så var det CX eller landsväg! /Robban
p.s du får börja insta ;-)

stefan sa...

Ja de va tider det. Men de e bara några få kvar som vill rejsa. Jag har instagram men jag man orkar inte hålla sig uppdaterad överallt. Kör lite old fashion blogging så länge. Såg att du gjorde ett Norrtäljebesök i dagarna. :)