onsdag, december 05, 2007

Man ska inte klaga


Gårdagens hårda intervaller satt kvar i hela kroppen i morse när jag vaknade. Det brukar dom göra, men denna dag var jag ledig o tänkte göra ett 3 timmars ditanspass utan att äta frukost.
Det visade sig dock att jag fick slå detta ur huvudet, då jag fick svåra hungerkänslor bara av att gå två vändor i min lägenhet på knappa 60 kvadratmeter.
Men med dom här pulskurvona med nästan helt plana toppar o med 13 minuter av 16 möjliga med över 180 i puls, så får man ett viss energiomsättning i kroppen.
Genomförde dock ett distanspass på 3.18 EFTER frukost i ett envist Decemberregn.
Hade nästan minneslucka o vet knappt vilken runda jag tog.
Så tråkigt var det.
Det kan ju inte vara roligt jämt!
Så nu har jag några frågor:
Kan inte nån göra så att det blir roligt?
Borde det inte finnas nån ansvarig i klubben eller nåt, som gör att det är roligt att träna jämt?
Varför fanns det ingen rolig aktivitet som passar just mig, just idag? Inte på söndag!!!!
Borde det inte finnas sponsorer som går in o ger mig pengar till just MIN verksamhet?
Varför ringer det inte nån till mig om det händer nåt som just jag tycker är roligt?
Varför tränar ingen åt mig?
Jag ska fan klaga nånstans!!

Inga kommentarer: