söndag, december 16, 2007

Neluj..

.. är Julen baklänges.
Mitt redan i grunden dåliga samvete blev inte bättre denna dag när jag för första gången under vinterträningen HOPPADE ÖVER ett träningspass.
Tillbringade istället dagen med att gå i affärer o köpa saker.
Min julkonsumtion är dock inte större än en vanlig månad, dvs ganska behovsanpassad.
Att se folk krylla i julhysteri gör mig nästan illamående. Man MÅSTE HA 4 st julgranar i olika storlekar.... mm. mm. mm. mm. mm. mm. mm. osv. osv. osv.

Det ska dock bli skönt att vara ledig några dagar extra, och ta igen denna ÖVERHOPPADE träningsdag.
I övrigt kan julhysterin typ dra åt helvete!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du vad ska man säga om eländet. Då är det onekligen skönt i vildmarken utan affärer att shoppa i. Numera sköter jag allt det över nätet, typ blocket och tradera. Nackdelen är att man får lätt panik i folksamling om man turistar till köpcentrum på annan dag än måndag morgon.
Ps. Spöa upp den där stöddiga plastbrorsan en gång för alla. Visa honom var skåpet ska stå. Var inte så snäll utan behåll ledningen och vinn nästa race...

Anonym sa...

http://gtojan.blogspot.com/

stefan sa...

Det är inte bara av snällhet jag lämnar över ledningen till GT. Mera av trötthet.. :)