söndag, december 30, 2007

1 år av total hälsa?

Den 3e Januari 2007 snöt jag ur sista snoret på den senaste förkylningen. Sedan dess har jag inte varit sjuk eller skadad så jag behövt avstå ett träningspass EN ENDA DAG!!

INGET har bitit på mig!!!
Inte träninglägret utomlands i Januari, där man typ gick på knäna 1,5 vecka efteråt av träningsslitage
Inte långpass på cykel i 20 minusgrader o dragiga skridskoisar i Februari
Inte semester i egypten o möte med araber i Mars
Inte riktiga tävlingspremiären i April
Inte den jobbiga formsvackan i Maj
Inte badpremiären i Juni
Inte träningen o stressen inför SM o avpänningen efteråt i det regniga Juli
Inte den fuktiga hettan, följt av dom skitiga o blöta tävlingarna i Augusti
Inte avslappningen efter sista tävlingen i September
Inte viloperioden i Oktober
Inte början på slitig o kall vinterträning i November
Inte den långa ledigheten över jul o nyår i December...
...men den helgen är inte riktigt slut än.

Så jag ropar inte hej

Man börjar väl bli så gammal att man haft eller redan har alla jordens virus o bakterier?

Den mentala hälsan tar vi en annan gång..

Inga kommentarer: