söndag, maj 31, 2009

Elvis Costello med gäster?

Brukar av nån anledning ibland kolla i TV tablån vad det är för program som sänds samtidigt när jag ska tävla, kanske bara för att se att det inte hade varit bättre att sitta hemma framför TVn, men oxå skänka en tanke till dom stackare som sitter o ser nån menlös repris en fin sommardag..
Idag när sista etappen på Borlänge Tour kördes, så sände SVT 2 "Elvis Costello med gäster".
SVT 1 hade sändningsuppehåll.
Jag gjorde idag en ganska bra sista etapp som var ett tempolopp på 10 km, så det hade nog inte varit bättre att stanna hemma o se på TV denna dag. Så var heller inte fallet på Prologen i Fredagskväll då jag slog mitt tidigare banrekord på denna 2.2 km långa etapp med 10 sek(!)
Men gårdagens XC däremot gick så sakta o segt på slutet att det nästan varit bättre att sitta o stirra in i testbilden i ett sändningsuppehåll.
Denna genomklappning ledde till att jag bara blev 17e totalt trots 2 bra etapper av 3 möjliga

Det var iallafall trevligt att värma upp och varva ner på den fina vägen längs Dalälvens strand
Posted by Picasa

Inga kommentarer: