torsdag, maj 20, 2010

Lååååga förväntningar

Eftersom jag fortfarande är vid liv så tänker jag i helgen köra MTB etapploppet Borlänge tour.
Har inte gjort mina bästa resultat just där (som bäst 10e 2008).
Eftersom jag varit ordentligt sjuk i en vecka så antar jag att årets tävling blir en sån där tävling där man vill ha revansch efteråt, och det är ju bra för senare tävlingar, men inte den kommande...
Lite positivt tänk där.?

Här kommer lite data från gårdagens träningspass 3*slalombacke = helt slut, följt av 2*4 min på 92% + en slalombacke till =ännu slutare. Sedan kom 20/40 *5 och en brant backe = hyperventilation. Några små ryck till o sen var det över ca 1 tim o 15 min senare.
Lite blanda o ge i tidspanik innan helgen
Thats about it..
Det var det första hårda passet sedan förra cuphelgen för 2 v sedan, och man kan säga att kroppen kändes för jävla dålig faktiskt.

Inga kommentarer: