lördag, oktober 15, 2011

Så här ser det ut..


.. att vara dåligt tränad.
Hade högre puls idag på klubbens cx race än under nåt annat race på hela året, men körde långsammast på hela året.
Allt har sin enkla förklaring i att jag inte är bättre just nu, och det beror ännu enklare på att jag inte har tränat.
Och det syns tydligare o tydligare ju fler veckor det går.
Sedan kanske det försvann nån procent i fart på att jag var lite ovan med min nya cyclocross hoj och möjligtvis lite dålig dagsform, men en otalang som jag måste upprätthålla ganska hård träning för att vara nåt som kallas någorlunda snabb 44 åring.
Nu är jag bara en långsam dito. Och lite fet dessutom. Och svag
Det sköna är att jag vet precis vad jag behöver göra och varför jag behöver göra det, för att bli någorlunda bra igen.
Och jag vet att det kommer att ske.
Väldigt snart.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Robban sa...

Tycker du ska fortsätta så här i stället :-) Tack för bra bana och goda bullar!

stefan sa...

Bullarna e en del av problemet.. :)
Du körde bra idag, så det var inte bara jag som var dålig!