lördag, oktober 22, 2011

Sist på cx KM


Allt var perfekt idag!
Fint väder, klart bästa cyclocrossbanan på klart bästa området i stan, svinbra konkurrens, nya cyclocross hojen kändes mycket bättre med kortare styrstam och fungerade bra, plus att jag börjar känna mig hemma på den. Kaffe o korv som belöning efteråt o bra fotograf.
MEN allt förstördes av att jag fortfarande hade sviter efter förkylning o snart månader av dålig träning och även fast jag körde runt väldigt lugnt så blev jag ändå väldigt trött.
Väldigt trött.
Det räckte med att springa eller cykla upp för en kulle här o där eller köra genom en sandfålla för att jag skulle behöva minst ett halvt varv för att återhämta mig.
Jag lyckades INTE försvara min KM titel i cyclocross från i fjol...
Men då var det mitt favoritföre snö, jag körde på en MTB cykel, jag var frisk, jag var i bra form, jag hade en bra dag.osv osv
Det var kort sagt allt det som det inte var idag.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Robban sa...

Det är ändå rätt tid att vara seg! Jag har oxå nått skit i kroppen. Känner igen känslan så det blir säkert en medicinkur för mig :-(