måndag, oktober 31, 2011

Gymet

Hade nästan förstadageniskolanångest när jag kom till gymet direkt efter jobbet.
Nu skulle vinterpremiären på mitt för mig patenterade mage o ryggpass (och lite ben) göras, efter 2 dagar av cykelträning.
Tredje träningspasset på lika många dagar faktiskt!!!
Jag var som väntat svag och jag kommer att ha träningsvärk ungefär fram till helgen.
Jag är ju anmäld till cykelcross SM om 2 veckor och jag kommer inte att hinna uppnå nån större snabbhet innan dess, kanske inte ens nån mindre snabbhet och jag väntar mig definitivt inga bra resultat.
Men hårda intervaller o lite distans emellanåt brukar väcka mig ganska snabbt i normala fall.
Frågan är om det är normala fall nu ??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar som du skriver ner formen under Repo-räntan. Själv har jag också hamnat i en icke-träningsperiod med bara 2 löppass i veckan och ngn freeridetur. Och orkar inte ens skriva ut orden cyclocr eller täv

MtbTäbyPeter

PS Lycka till på SM iaf!

stefan sa...

Denna gång handlar det inte om någon nerskriven form.
Det finns ingen form kvar att skriva ner, efter 3 förkylningar inom 7 veckor och medföljande ofokus.
Mina resultat på träningsracen talar sitt tydliga språk.
Ja e typ sämst.
Är inte heller nån riktig cx fans o kommer aldrig att bli heller.
Som åskådare möjligtvis

Men det kan vara kul o komma ner till skåne iallafall..
Och nu har jag ju tränat flera gånger i rad... :)