lördag, oktober 29, 2011

Trampat luft igen

Denna dag inleder jag på allvar min väg tillbaks ur den dåliga träningsmisären.
Jag började med att komma sist i ett träningsrace i cykelcross på hemmaplan.
Var lam i benen och hade sot i lungorna o drabbades av tillfällig hjärtattack i hela den halva timme vi körde.
Åkte sedan in till hufvudstaden för att se dom som verkligen kan cykla, köra cx cupen i Kungsträdgården.
Följt av traditionsenlig fika i gamla stan.
Fick mersmak.
För fikat alltså.
Och jag menar det.

2 kommentarer:

robban sa...

men om du fick mersmak på fika finns det hopp iaf :-) jag åt en fin varm macka för 80 spänn och fick mersmak för smaken men avsmak för priset :-)

stefan sa...

Smakar det så kostar det..
Fast jag fikar ibland så har jag konstigt nog inte gått upp i vikt nåt nämnvärt under den här ovanligt långa misär"tränings"perioden.
Eventuella muskler har väl blivit löst fett istället..