torsdag, mars 22, 2012

Är det fortfarande Måndag?

Jag verkar ha varit punktlig när jag cyklat till jobbet denna vecka.
I första backen har en o samma bil kört om mig på exakt samma ställe, 4 dagar i sträck.
I skogsbrynet på den stora åkern har 3 st rådjur stått o betat, 4 dagar i sträck.
En arbetskollega har kört om mig i sin bil i samma svacka, 4 dagar i sträck
Skatan i trädet utanför äldreboendet har flitigt jobbat med sitt bo, 4 dagar i sträck.
Och så är det nån idiot på cykel, vars skugga jag ser i morgonsolen vid sidan av vägen, som följer mig hela vägen till jobbet, 4 dagar i sträck!!!
Tror han heter Stefan
Säg åt den jäveln!!

2 kommentarer:

Anders sa...

Du är galen!

Gunnar Töjren sa...

ha ha ha... och på lördag börjar kepsen och vi står åter igen troligen på startlinjen...för vilket år i ordning har jag ingen aning om... men det känns som dejavu!!!