lördag, mars 03, 2012

Vårrace

Det var idel väldigt starka cyklister med på dagens träningsrace hos Gunnar, jag kanske inte var den starkaste av dom, men jag var iallafall med o fajtades med några av dom 10-25 år yngre elitcyklisterna i 3-4 varv innan jag blev lite trött o tappade en hel del.
Körde på fjolårets tävlingshoj med lite enklare utrustning och den är perfekt och lagom snabb för träningsrace.
Jag har kört bättre, men jag är nöjd med att jag kämpade mig igenom i hyfsad H 40 fart.
Vad nu det är?
Jo hyfsad H40 fart är bara lite långsammare än medelmåttig elitfart, rätt mycket långsammare än snabb H40 fart och väldigt mycket långsammare än snabb elitfart.
Så nu vet ni.... eller nåt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du såg stark ut i går!

stefan sa...

Men idag är jag svag.

robban sa...

men efter sol kommer regn och tvärtom!