tisdag, juli 17, 2012

6 sätt att slippa fettlever...

...var rubrik på en av kvällstidningarna idag.
Jag kastade mig in i butiken o köpte tidningen direkt....
Sen fortsatte jag att dricka sprit, äta osunt o leva ett allmänt dåligt liv, släpandes på min korpulenta kropp.

Men i morgon så ska jag minsann ta mig i kragen o få mig en riktig genomkörare på min allt bättre o förfinade MTB bana.
En förlängd utförslöpa följt av 2st förlängda uppförsbackar och en "tråkig" del av banan byttes ut mot en betydligt roligare.
Sånt sysslar jag med på vilodagar under semestertid.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Har du ändrat banan igen? /Robban

stefan sa...

Ja, men inte så mycket och bara till det bättre. Ska ut o nöta upp dom nya delarna snart.. :)

Anonym sa...

jag kommer och nötters nästa vecka :-) /robban

Anonym sa...

nöter! IPad........