fredag, juli 20, 2012

Allt klart nästan

På Söndag åker jag till Göteborg för att köra MTB SM XC på Måndag
Det bästa jag kan göra för att köra bra på det stundande SMet är att jag har en normal form, en fungerande cykel och att jag gör mitt bästa på tävlingsdagen.
Mer kan man ju inte göra.
Jag väntar mig ju inte några under i några drömmars värld bara för att det är SM, så jag är jättenöjd om allt fungerar skapligt som det för det mesta gör, sett över en 5 årsperiod.
Har tränat bra på sista tiden, men inte mer eller hårdare än vanligt och det har känts ganska bra faktiskt.
Ser på startlistan i H40 att det blir minst lika svårt att ta en topp 10 placering som förra året, vilket jag ju faktiskt lyckades med i fjol som 9a i mål.
Upprepar jag det i år så kan jag nästan dra mig tillbaka o vara nöjd för resten av mitt liv typ..
Nåja....

Inga kommentarer: