onsdag, juli 11, 2012

Äntligen!

Träningsrace på hemmabana idag och jag fick precis den genomkörare jag behövde, både fysiskt o psykiskt.
Hade bra ben o fajtades hela det timslånga loppet med Johan , men fick ge mig på slutet och såg Gunnar ovanligt länge innan han förvann, men så kan jag varenda spår, sten och rot på banan oxå.
Mycket upp och ner men utan längre stigningar, vilket syns på den småtaggiga höjdkurvan.
Jag har en riktigt bra bana om jag får säga det själv. Vältrimmad, rensad o skön.
Nåja det var skönt att kunna kötta på för fullt igen, även om det kanske saknas lite av det lilla sista.
Men hur ofta är allt helt perfekt?
Dagens race var helt klart inom marginalen för bra, på gränsen till mycket bra.
Och det ska man vara glad för!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Precis så, man ska vara glad när det är bra! Kanonbana är det helt klart. Jagska nog tjuvträna lite innan KM. Skulle det bli lite sol kan det ju lätt kombineras med bad och sollapning :-)

stefan sa...

Det är bara att köra så banan hålls uppkörd. :)