söndag, januari 27, 2008

Tjocksteffe


Om min farfar på 100 år per rollator skulle ha gått bakom mig på dagens försökscykelpasspass på 1.5 tim, så hade han haft lägre puls än vad jag hade.
Det sitter nåt kvar i kroppen fast jag känner mig rätt frisk i övrigt.
Jävla virus!
Solen gjorde sitt bästa för att lätta upp mitt humör, men jag satt o retade mig på småsaker.
Vid hemkomst tog jag ett jävligt varmt bad och om jag varit brottare så hade gått jag ner 2 viktklasser efteråt. Kändes det som?
Men en senare titt i spegeln, skvallrade om att jag var lika fet som innan...
Och blek.
Bli inte förvånad om jag dyker upp i media efter att ha kraschat en Ferrari Enzo i californien.
Man kan lätt få en förvrängd självbild när man varit förkyld ett tag..



2 kommentarer:

Jesper Johansson sa...

Gillar din bild. Själv fick jag ett lätt anorektiskt anfall igår efter konstaterat att magen blivit fet.... Måste sluta små äta på natten nu, har skaffat den vanan när Hugo ska ha välling på natten och sveper ett glas med O´boy typ och någon macka. Suck inte bra. Nu är det svält och lås på kylen nattetid.

stefan sa...

Du går nog snabbt ner igen BARA DU SKÄRPER DIG!!!! :)