fredag, september 05, 2008

Definitivt oskyldig till EPO doping

Blev kallad till hälsoundersökning på företagshälsovården och gick dit och satte nya riktlinjer för vad som är perfekt för en människa.
Förutom HB-värdet som var låga 139...
Hade jag varit en 15 årig tjej med riklig mens så hade det varit ok, men....
Blodpuddingterapin från i vintras verkar ha avtagit, och ALLTFÖR FÅ röda blodkroppar pumpas av mitt hjärta runt i min kropp o syresätter mina skapligt vältränade muskler
Känns jävligt irritrande att veta att säkert ett flertal av mina konkurrenter cyklar omkring med ett HB på typ 160, vilket är rätt normalt för män i min ålder.
Höja HB-värdet blir en utmaning till som jag tänker börja med redan i morgon.
Eftersom bloddoping är förbjudet så får jag väl hålla mig till lagliga metoder, som tar betydligt längre tid o inte är lika effektiva...

Annars är jag nöjd med min fysik.
Inget är ju perfekt.... sägs det.

Inga kommentarer: