lördag, september 13, 2008

Gapa o svälj.

När jag böjde mig ner för att lägga tvätt i tvättmaskinen så hostade jag upp den sista resten av den lerklump som jag fick i munnen/halsen vid MTB KM som gick idag. Få men bra deltagare. Årets svenske H30 mästare o fjolårets svenske H40 mästare bland annat.
Veteraner.
Jag fick stryk av båda, men var bara 52 sek efter den ena på 5*3 km lerig o tung bana.

Försök cykla fortare själv med en spade lera i truten!!

Äh det gick rätt skapligt faktiskt, trots att jag fick kämpa för att hålla fart på benen.

I morgon så är det kanske världens kortaste landsvägslinjelopp som gäller (23km). Kanske slipper jag lerklumpar i halsen då
Kanske får jag bara en klump i halsen av besvikelse när jag åter får stryk av nån i spurten..eller..?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker göra allt för att få revanch i morn ;-)

stefan sa...

Det var bra att du var taggad, så våran utbrytning höll i mål..
Bra kört, men min segelbåt spurtade lite snabbare än din. :)