lördag, mars 14, 2009

Trendbrott?

De senaste 2 åren så har jag kört väldigt bra på just första deltävlingen av Keps cup, för att sedan kanske stagnera lite.
Det gjorde jag inte denna gång när första racet gick av stapeln i Märsta.
I snöslask, som passar mig rätt bra..
Det hela avgjordes egentligen för min del ganska tidigt. Jag var inte med i matchen uppför den första långa backen och fick för mycket folk (ungar) framför mig.
Resten av banan bestod nämligen av ett smalt snöspår som omöjliggjorde omkörningar, så där fick man sitta o vänta i kön.
Körde sen upp mig något, men vurpade o strulade plus att benen för dagen saknade krut.
Otroligt nog så fanns det ännu slöare 40 åringar i startfältet, så jag kom först av alla dom slöa iallafall. Tror jag.

Först av dom slöa!
Är det bra?

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det bra! (bra kört i kaffe-cupen f.ö) Flera av oss andra har ju inte ens fått ihop sommarhojarna (jag skyller på ännu slöare distributörer/speditörer).