söndag, september 20, 2009

Min fulaste period

Är relativt nöjd med mitt utseende för det mesta numera, även om jag ibland får en chock över min fula nuna.
Jag var rätt söt som barn och såg normal ut under min uppväxt. I tidiga tonåren hade jag till och med en period då jag ganska lätt fick tjejer. (Dom var inte så många men rätt söta..)
Men ungefär när jag fyllde 16 år hände nåt.
Det var i mitten av 80 talet och modet med nerstoppade skjortor, fluffigt hår och andra attribut som var inne då, passade definitvt inte min lätt otränade magra kropp på nåt sätt. Att få mitt fjuniga tunna koslick till frisyr att bli fluffigt var en omöjlighet. Att jag sedan var tvungen att skaffa glasögon gjorde inte saken bättre.
Fula 80 talsglasögon som förövrigt börjar bli på igen. (ha ha ha!)
Alla var rätt fula under den här epoken, men jag var F.U.L.A.S.T!
Ingen tjej tittade åt mitt håll, och jag förstår dom.
Detta varade i ungefär 4 år, även om fulhetsperioden lade ett litet skimmer över mig på tidigt 90 tal oxå.

Jag undrar bara när min snygga period ska börja?
Eller har den passerat utan att jag märkt det i min kritiska blick.?
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Gunnar Töjren sa...

Tänk inte på det!!!

Lyssna till världens bästa refräng från Rammsteins nya hit:

U GOT A P U S S Y

IVE GOT A D I C K AA

SO WHATS THE P R O B L E M

WE DO IT Q U I C K AA

Anonym sa...

ha,ha,ha...men skämt åsido har alla en Peak och om du inte har haft den så kommer den tro mig!

stefan sa...

Rammsteins nya video ska visst vara mer censurerad än den suddiga bilden på mig som 17 åring..

Självklart har jag min peak nu. Och det blir bara bättre. :)