torsdag, september 24, 2009

Sökes: Jobb

Finnes: 42 årig man som håller tider hyfsat och som gärna fastnar på en arbetsplats i 25 år.
Gillar inte att ta för mycket ansvar.
Hatar att ha många bollar i luften.
Tar gärna initiativ (till att hitta lediga stunder).
Gillar inte att jobba med människor.
Ser möjligheter (till ledighet)
Inte speciellt goda utvecklingsmöjligheter.
Jobbar gärna övertid. Inte.
Har stora visioner (utanför arbetet).
Tycker inte om nya "utmaningar".
Har lätt för att lära mig saker jag är intresserad av (vilket dock sällan har med jobb att göra).
Samarbetar, men motvilligt.
Kanske inte chefens bäste vän.
Telefonfobi.
Har en omättlig frihetslängtan.
Inte speciellt framåt.
Bråkar aldrig om löneförhöjning (då får jag bara en massa motkrav).
Helt enkelt inte gjord för att arbeta, men har ändå gjort det hela livet på nåt jävla vis.

(slut på annons)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du bör göra en förändring innan du blir bitter!

stefan sa...

Jag kan inte bli bitter, alternativt jag kanske har varit bitter i hela mitt liv.. :)

Anonym sa...

;-) cykla snyggt!