torsdag, april 01, 2010

1a April..

...har för mig dom senaste åren inneburit premiär på landsvägscykeln. Så oxå detta år, och GP racet i Finsta har varit nästan lika traditionellt.
Solen tittade fram på kvällskvisten och 4 st tappra cyklister stod på startlinjen.
Trots att alla kanske inte var lika bra förberedda som jag denna dag, så blev jag iallafall så trött att glasögonen immmade igen vid målgång.
Känslan av Gp race kanske inte infann sig riktigt då man fick ta det väl lugnt i grusiga kurvor + att startfältet var lite utspritt, men jag körde loppet som ett tempolopp på dryga 34 min och gick segrande ur striden.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!

stefan sa...

Grattis själv du som har haft en solig vecka i Spanien.
Kanhända saknades lite konkurrens från utomlandsresenärer igår?

Anonym sa...

Just nu skulle jag inte kunna konkurera med någon! Mina ben kräver återhämtning :-) Men grymt fin vecka har det varit!