lördag, april 17, 2010

I morgon..

..kommer jag att "ge bort" en keps! Eftersom jag sedan länge bestämt mig för att inte delta i 4e och sista deltävlingen i årets Keps cup, där jag har en 15 poängsledning, så kommer nån annan att få vinnarkepsen.
Dagens race gick skapligt på den kuperade banan vid gamla hopptornet vid Fiskartorpet utanför huvudstan.
Blev 2 a igen efter ett stabilt lopp som dock avslutades med en vurpa och påföljande extremt oflyt i körningen sista 2 kilometerna.
Kanske kommer jag att tycka att det känns lite dragigt om skallen i sommar utan denna vinnarkeps som jag nu "ger bort ", men det får gå, trots min tunnhårighet...

3 kommentarer:

Anonym sa...

synd att du inte tar hem kepsen! du hade säker klätt i den.

Anonym sa...

Den var lila och satt rätt bra ;)

/Norlin

stefan sa...

Nu ångrar jag mig ju nästan att jag inte körde...