söndag, oktober 11, 2020

Jag skjuter det framför mig

 Min ganska trevliga Cube racercykel får i år räkna med att vara med lite längre in på hösten.
Man vill ju försöka skjuta  den halvtröga premiären med vintercykel-aset så långt fram det går.

Slitaget på racern beräknas därmed öka med svindlande ca 300 kr per år.
Cykelglädjen ökar betydligt mer än så..

Typ.

Smuts på trevlig Cube racer




Vintercykel-aset. Delvis baserad på min sista 26 tum tävlings-mtb.
Egentligen oxå rätt trevlig för att vara Vintercykel-as


Idag kördes iallafall några timmar racer o solsken med skapliga ben men med trött skalle.
Igår mtb träning hos GT på sveriges finaste träningsbana

Vem ska jag föreställa i morgon?
Vi får se..
          

                                                 
                    

Inga kommentarer: