onsdag, oktober 07, 2020

Vaknade på fel sida

Min lediga onsdag är oftast den bästa dagen på hela veckan, men inte alltid...
Kände mig kanske lite priviligierad vid frukost o vid morgonpromenad i skogen, men sen....

Tillbringade en del av förmiddagen på gymet och det var riktigt jävla tråkigt, och jag fick inte ens endorfinkicken efteråt, trots att jag körde så pass hårt att jag fick knädarr när jag besökte diverse affärer senare.

Efter stödvila en stund mitt på dagen, så stack jag ut med landsvägsracern knappa 3 mil för att snurra ur benen lite, men blev liksom förbannad och otålig på slutet och körde typ tempolopp sista 5 km för att eventuellt känna mig lite nöjd.
En svag känsla av frid infann sig motvilligt.

En sak blev jag iallafall fall varse denna dag.
När jag innan cykelpasset bytte om till "cyklist" så råkade jag se mig själv i spegeln, naken i bara benförlängare och underställtröja.

Då insåg jag att det fulaste som finns, är en naken man i bara benförlängare o underställströja.

Inga bilder på det...



Inga kommentarer: