onsdag, november 08, 2006

Ringar på vattnet.

När du läser detta så har jag påverkat ditt liv för alltid!
Allt man gör o inte gör har ju en betydelse för framtiden, oavsett hur litet o patetiskt det än kan vara. Som att läsa en blogg. Jag varnar dig!! Om du inte läser färdigt detta så kanske du gör nåt annat, som du kommer att ångra? Eller inte ångra?
Den står där i hörnet än, min gamla gitarr som jag fick låna av en kompis för 15 år sen, men aldrig lämnade tillbaka. Han tog helt ovetande med sig gitarren till mig en gång, vi skulle spela o sjunga lite på fyllan typ, o på den vägen är det. Den där gitarren som jag aldrig lärde mig spela ordentligt på var ändå av rätt stor betydelse. Skrev faktiskt några låtar med den som hjälp o skrek ut min ångest. Skönt. Den har haft såpass stor betydelse för mig att den står där än, nästan på samma ställe. Skulle egentligen ha blivit rockstjärna, men några saker, både stora o små, fick mig att inte bli det. Så det gäller att tänka sig för, så man inte slösar bort sitt liv o sina drömmar med att göra onödiga saker, som leder till andra onödiga eller nödvändiga saker. Som att läsa en blogg.. Posted by Picasa

Inga kommentarer: