lördag, november 18, 2006

Sent ska den late vakna!

Kl 9.14 vaknade jag i morse, till o med katterna hade gett upp hoppet att jag skulle komma ur sängen o sov lika gott dom me. Men med tanke på den sjusovare jag en gång varit, så är 9 tidig morronstund. Så här på kvällskvisten efter avslutat intervallpass, kan jag konstatera att det har gått en månad på min vinterträning, och den månaden är nog den mest disiplinerade månad jag nånsin tränat!!! 5dagarträningisträckmed2dagarvila, funkar än så länge kanon. Det inrutade programmet är ett måste för att få en flummare som jag att få struktur. Det kom man på, efter snart 15 år av ganska seriös träning och vid en ålder av snart 40. Sen om jag blir nån promillle bättre återstår att se.
Den infraröda strålen som för över pulsdata från klockan vet väl snart vilket pulsmönster som gäller för respektive dag. Men efter nyår ändrar jag lite.
Jag vill inte bli en robot.

Inga kommentarer: