måndag, januari 22, 2007

Armbandsur

Det har sakta börjat smyga sig på mig igen, användandet av klocka på armen. Tappade den förra i samband med en kraftig vurpa på Arlanda crossbana 1988. Hittade den inte i sanden o sen dess har jag inte haft nån klocka! Har inte haft nåt speciellt behov heller, det finns ju klockor överallt. Och är man någonstans där det inte finns det, så kan man fråga nån. Finns det ingen att fråga, så behöver jag inte veta!! Det är användandet av min pulsklocka som fått mig att vänja mig att mäta tiden igen. Som om tiden var på väg att rinna ut!?
Men än är huden solbränd på vänstra handleden.

Svinkallt ute o ovanligt dålig luft på gymet. Höll på att kräkas över hur mycket gubbe det luktade i omklädningsrummet. Och det blev knappast bättre av att jag kom dit? Hann bli färdig med passet innan det stängde. Man har ju koll på tiden....

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena Stefan!
Gubbe börjar man lukta efter 40! Jag har sedan några månader noterat att "svettduken", som jag lägger över trainer-cykeln, inte går att återanvända mer än max 2 ggr. Övervåningen får annars utrymmas när den hänger på tork... :-(

/Magnus