onsdag, januari 24, 2007

Rätt o slätt, huvudtvätt!

Var tvungen att genomgå en liten hjärnttvätt idag! Efter en lång arbetsdag hade jag äran att vara kvar på ett "givande" möte i 3 timmar till. Eftersom man är köpt o betald av samhällets system så var man tvungen att vara där. (En zombie lyssnar inte särskilt noga bara) Detta ledde till att viktigare saker blev skjutna på framtiden, tex mitt onsdagskvällscykelpass! Nu blir det i morron istället! Min kropp kanske behövde vila idag, det var tungt på intervallerna igår, men min hjärna tappade orienteringen helt. Vila på en onsdag? Känner mig lika vilsen som min katt bland alla snödrivor som drivit igen alla hennes favoritstigar när vi gick en kvällspromenad. Allt känns så kallt o konstigt o främmande! Men jag köpte ett par elektriska sulor som ska värma upp mig, eller kanske sätta dom på huvudet o genomgå en elchocksbehandling. Efter en hjärntvätt kan det kanske vara på sin plats....

Inga kommentarer: