onsdag, februari 14, 2007

Ljusare tider

Försov mig med en halvtimme i morse, men jag lyckades ändå utföra mina arbetsuppgifter på jobbet på ett någorlunda tillfredsställande sätt.
Lyckades oxå återigen att komma ut o träna ikväll!!
På träningspasset lyckades jag klara mig från att vurpa i modden i Norrtälje, undvika att bli nerprejad av stadsjeepar vid Marholmen, inte titta i dom spöklika fönstren på penningby slott, inte bli religiös av det fina ljuset som lyste upp Länna kyrka, klarade mig från att stanna o fika i Finsta kiosken, lyckades pissa hål i skaren på Lohäradsfälten, klarade mig från att ramma en råbock i Flemingsberg, lyckades cykla 3 tim o 2 min..
Ska dock försöka att inte försova mig i morron. Tur att det blir ljusare för varje dag.
Det är ju inte långt till våren!!!!!

Inga kommentarer: