onsdag, februari 28, 2007

Ojojoj!

När jag den 25 oktober körde mitt första onsdagskvällspass, var det fortfarande lite ljust när jag startade kl 1745. Sen dess har allt bara varit ett enda långt mörker. Har inte missat många onsdagskvällar. 1 missad pga sjukdom, 2 pga resdagar till Gran Canaria, 1 har istället körts på Fredagkväll, 2 har körts dagtid med Onsdagsklubben och 1 hoppade jag över under en spontanträningsvecka i början av året. Det ser skönt diciplinerat ut i träningsdagboken.
Idag den 28 Februari, var det oxå lite ljust när jag stack iväg kl 1800.
Sen blev det mörkt.
Och den lampa jag har till hjälp att lysa upp min tillvaro räckte som vanligt bara i 2.45tim.
Som så många gånger förr fick nödljusen med sina artificiella kalla bleka strålar leda mig genom tillvaron.
Gonatt.

Inga kommentarer: