torsdag, mars 15, 2007

Jorå, så är det sörrö

Det kändes inte alls så skönt att sticka ut på ett framflyttat distanspass idag. Stack ut direkt efter jobbet i den ljusa marseftermiddan, men jag hade inte fått sova min kronblomsömn på 2 dagar nu, och kände mig lite ur balans. Det var ju dock fint väder så man njöt så mycket man orkade. Trots att passet avsiktligt blev lite kortare, kände jag mej ganska färdig på slutet.
Var nästan förbannad när jag kom hem. Huvudvärk, lågt blodsocker och för lite tupplurar.
Att rubba på ett spikat vinterschema gör mig galen.

Det blir lite färre timmar denna vecka, men kanske bara lite, men följande vecka blir lugn då jag ska på semester till Egypten o sola o bada lite. Kanske kan man köra nåt pass på nåt gym som hotellet inrymmer.
Efter det följer en o en halv veckas gristräning med betoning på timmar, följt av 3 dagars vila och knappt 2 veckor fart o styrka med lite timmar.
Sen börjar den riktiga tävlinssäsongen.
Är riktigt nöjd med vinterträningen, väl genomtänkt, väldigt frisk o kry o fin kontinuitet.

Inga kommentarer: