onsdag, november 07, 2007

Brytpunkt?

Runt jul kan man i livsmedelsbutiker köpa danskt "svinefedt"! Vad man ska med det till vet jag inte, men jag antar att det är för att göda den magra utsvultna befolkningen...?

Idag var jag nära att ge upp mitt jobbiga onsdagkvällssvältcykelpass."Jag är en idiot som utsätter mig för det här" tänkte jag.
Men precis idag kanske det vände?
Precis idag har mina små energislukande små kraftverk i mina benmuskler börjat vänja sig lite grann med att bara käka fett.
3 timmar flöt på, ja nästan gled på, i en orgie av fettförbränning i allt effektivare processer. Det fanns inte så mycket annat att förbränna liksom. Höll som vanligt pulsen nere för att undvika muskelnerbrytning.
Pigg hela passet!
Kanske blev jag av med lite "svinefedt" på min slappa gubbkropp oxå?

Inga kommentarer: