torsdag, november 22, 2007

Hårt tejpad!

Kalle Anka brukar brukar tejpa upp ögonlocken när han av nån viktig anledning försöker hålla sig vaken. Det hela brukar till sist sluta med att ögonlocken blir så tunga att inte tejpen håller, och istället rullar upp sig i pannan på honom och han somnar tungt, omgiven av stora ZZZZZZZ.
Jag har haft liknande problem, då jag varit på kurs inom mitt arbete ett par dagar.
En av kursledarna är världmästare. Kanske inte värlsdmästare i att leda kurser, men väl veteranvärldsmästare (H40) i MTB 2007, och det är viktigare tycker jag.
Det tyckte inte dom andra kursdeltagarna.
Jag lyckades hålla mig vaken dom två långa dagarna.
Tejpen höll!

Firade när jag kom hem med mitt 1 DAG FÖRSENADE kvällssvältpass.
Vetefan vad som hände, men 3,08 tim cykel utan energi kändes ovanligt lätt.
Vad ska jag nu komma på för att plåga systemet?

Inga kommentarer: