lördag, april 05, 2008

Å herregud va jobbigt

Idag kördes sista Keps cup racet för det här året. Detta race skiljer sig en del från dom två första, framförallt att det gick väldigt segt för mig idag. Vet inte min placering riktigt ännu, och jag är nästan RÄDD för att få reda på hur långt jag egentligen var efter.
Tror bara att det var en så kallad dålig dag, men man får sig alltid en liten törn när det plötsligt går tungt som fan.
Kämpade på med skapligt hög puls, men ingen effekt ur benen.


Bara maskiner ger ifrån sig exakt vad man förväntar av dom varje dag.

2 kommentarer:

Jesper Johansson sa...

Steffe,
var inte orolig det är bara ett litet bakslag du har ju kört som en MASKIN hela hösten och vintern.
Kämpa på!

stefan sa...

Tittar man på pulskurvan så kan man säga att jag körde som en maskin igår med. Fast en lite långsammare sådan...
Har ändå högre lägstanivå än förut, plus en högre högstanivå. Så jag är inte orolig faktiskt, men det är självklart roligare när man har bra dagar :)