tisdag, april 08, 2008

Team bebisblå

Som barn hade jag en supermjuk bebisblå hårborste som jag kammade mitt fjuniga bebishår med. Hur mycket jag än försökte så gick det inte att få nån riktig fason på håret, så jag fick mest gå omkring o se ut som ett troll.
När det gäller frisyrer så kan man faktiskt säga att den frisyr jag har idag, är den mest lyckade jag haft i mitt liv. Typ flintskallig.
Numera har jag istället 2 st bebisblåa cyklar som kommer upp i sån fart att fartvinden säkert skulle ha fixat till en snygg strömlinjeformad frisyr, om jag haft någon. Dom går så jävla fort så det är bara att hålla fast i styret o åka med.
Idag fick dock mina bebisar stå kvar i förrådet eftersom aprilvädret visade sig från sin sämsta sida plus att mitt fokus redan tidigare var inställt på 4*4 min på 95%.
Hade lust att känna den kalla distinkta metallartade smaken av gevärspipa i min mun när det var som jobbigast o mjölksyran sved som mest, men det fanns inget gevär att tillgå på friskis o svettis.
Frågade i och för sig inte..

2 kommentarer:

Gunnar Töjren sa...

Någon ny charmig donna den där tygogal!!! h he he....

körde du igår(onsdag) det gjorde jag!!! det var INTE kul!!

stefan sa...

Tur att man är virusskyddad.

Sket som sagt i att köra i går kväll, men fick ett fint pass ikväll (torsdag) istället.
Vindstilla ljust o fågelkvitter.
2.59 tim 118 i medelpuls med tomma depåer.