onsdag, juli 01, 2009

Var var ankorna?

I kvällens träningsrace på landsvägscykel så valde jag en något annorlunda o avvaktande taktik mot vad jag brukar göra på racen. Ungefär den taktiken som sverigeeliten på damsidan brukar ha på SM. Det vill säga avvakta o fega för att sedan bli 7a i mål..
Men vi var ju bara 6 st startande, så 7e platsen var därmed omöjlig att ta.
Så jag vann istället.
Tänkte att jag iallafall skulle imponera på dom ankor som brukar husera i en liten damm där målet var förlagt på toppen av en backe.
Men inte ens ankorna var där o såg min triumf.
Det är såna race som jag brukar vinna...

2 kommentarer:

Anonym sa...

synd att publiken inte fick ge dig jublet när du likt Lance flög uppför backen...ja jag kände mig som en Ulrich x 2 där jag stod still! :-)

stefan sa...

Inte så dåligt o känna sig som ulrich? :)