lördag, augusti 22, 2009

Jag kom siiiist

Chockad av hur dåligt det kändes i benen, värmde jag upp ganska noga innan start på svealandsmästerskapens tempolopp.
Var däremot inte lika chockad över att det sedan gick rätt värdelöst på loppet.
Det tog ungefär 20 meter för mig att förstå att jag skulle ha min sämsta dag på cykeln ända sedan jag körde ett oerhört segt cykelpass på Lanzarote i december.
Kom 5a av 5 startande.
Mer behöver jag inte säga.
I morgon är det XC lopp på samma ställe med lite fler deltagare.
Kanske finns det en möjlighet att jag har nån bakom mig då.
Om nån typ dör.

3 kommentarer:

Haningerox sa...

Du tog min placering=)

Anonym sa...

Kom ihåg att "det är aldrig för sent att ge upp" :-) Det är bara bryta ihop och komma igen!!!

stefan sa...

Konstigt att man alltid får mest kommentarer när man kör dåligt..:)

Jag har varit sist förr, men det var länge sedan. Långholmen GP -94 i elitklassen var det nog.