söndag, augusti 16, 2009

KM silver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

Förut brukade jag alltid städa ordentligt hemma innan jag åkte iväg på cykeltävling, för att iallafall kunna komma hem till ett nystädat hem oavsett hur det hade gått.
Numera är städandet mer nån form av uppstädning av själen o tillrättaläggande, när man inte känner att man presterar riktigt bra.
Fast jag bara körde ett litet sketet klubbmästerskap idag ( i och för sig upphottat med några inbjudna cyklister från andra klubbar) , så var jag inte nöjd med vad jag lyckades få ur min kropp.
Orkade bara hålla ett skapligt tempo i halva racet på den jobbiga banan, sen blev jag trött som fan o tappade ljusår av tid på dom som var framför.

Hoppas det var en engångsföreteelse, annars blir det ett jävla städande...
Posted by Picasa

Inga kommentarer: