fredag, januari 01, 2010

Jag lovar att jag inte har nåt nyårslöfte.

Sista passet på Decemberträningen blev av idag den 1 januari 2010.
Det blev 20/40 passet med 47 upprepningar som blev slutpunkten
Har följt mitt schema till punkt o pricka vad gäller antal pass med dom olika varianterna jag kör, men det har blivit lite dagändringar här o där plus att jag faktiskt kört fler svältpass än planerat,vilket har lett till den önskade viktnedgången efter höstvilan.
Men det blev bara knappt 3 kilo mot dom önskade 4.
Jag befinner mig just nu på 2009 års tävlingssäsongsvikt det vill säga ca 71 kg
Fler pass följer

Friskis var fullt av nyårslovande gym-motionärer som kommer att sluta om nån vecka eller 2, men jag var ensam i spinninglokalen som vanligt, och kör man distanspass på nyårsaftonens morgon som igår, så är man oxå väldigt ensam.
Skönt ensam.
Man får räkna med att vara ensam om man inte följer strömmen hela tiden.
Bara döda fiskar följer strömmen.

Inga kommentarer: