lördag, juni 02, 2007

Bra rull

Smolket i dagens fina bägare var att grannen ovanför lekte Martin Timell o borrade o sågade o slipade o levde FAN, när jag kom hem från dagens fina cykelpass o skulle sola på balkongen. Det är priset man får betala ibland om man inte vill ha miljonlån på en villa...
Annars tyckte både jag o hela naturen att det var en fin dag att cykla på, trots att jag hade lagt in 10st jobbiga 30 sek igångdrag. Mestadels var det ändå lugnt o skönt.
Skönt flyt just nu!
Blir nästan lite misstänksam.
Nu har grannen nog slutat leva fan, men nu är jag inte lika sugen på att sola längre..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så du kör 30 sec oxå. Niclas tycker man bara ska köra dom 1 gg per månad, det blir för hårt annars :-). Jag kör nog 30 sec i morgon eller på måndag!

stefan sa...

Ja 30 sec var 5e minut tio ggr, var mest för att jag ville göra nåt kvalitativt på passet. Och explosiviteten kanske jag behöver fila på lite. Kanske kan jag ta dig i nån lvg spurt nångång??
Nu måste jag vila helt i en månad eller två...