måndag, juni 11, 2007

Smells like a fotbollsspelare

Väckt av galna kråkor i morse, varav en låg död på gräsmattan när jag cyklade till jobbet lite senare. Dödsdramor utspelar sig utanför mitt sovrumsfönster o jag vänder bara irriterat på mig o somnar om!!
Som alla andra vill jag inte bli väckt ur min dvala, när jag självupptaget lever vidare.

Körde lite styrketräning ikväll. Det har blivit lite mer sporadiskt o utspritt med styrkepassen nu under säsong, och det här var första gången det kändes att jag "slarvat" lite.
Fick ta i för att klara vikter som annars är normala.
Det var väldigt varmt på gymet o när jag skulle duscha hade jag som vanligt ingen duschkräm med mig, men det låg ju som vanligt en flaska som nån hade glömt i duschen.
Av märket Umbro. Gör fotbollsskor o fotbollskläder typ.?
Som straff för min snålhet luktade krämen riktigt vidrigt, man luktade helt enkelt fotbollsspelare!!!
Fy fan.

Inga kommentarer: