måndag, juni 25, 2007

Träning av muskler som aldrig vill bli gamla.

Efter midsommaraftonens vila o midsommardagens intervallträning o söndagens distanspass, var det styrketräning på gymet som stod på programmet idag. Allt efter beprövat schema.
Denna vecka är det tänkt att jag ska grisa lite hårt med träningen o kanske köra ner mig lite mer än vanligt.
Efter en liten träningschock o sen lite lugnare brukar min gubbkropp vakna till liv lite grann, har jag sett i mina vetenskapliga(?) analyser av träningsschemat. Väldigt överraskande o revolutionerande....?
I morron hatgrenen landsvägstempo.
Onsdag 3tim distans.
Torsdag Mtb träningsrace.
Fredag Vila.
Lördag Multisportträningsrace (Allt utom löpning för mig)
Söndag 3-4 tim distans.

Och mitt i allt elände måste man jobba oxå! Snart semester. Och snart är semestern slut.
Vad ska det stå på min gravsten?

Inga kommentarer: