lördag, juni 09, 2007

I valet o kvalet

Veligare än nånsin tog jag åter beslutet att inte delta i ett race som inte var planerat från början. Långloppet Lida Loop får kanske nöjet att få mig som deltagare nästa år?
Tanken att delta kom upp efter punkatävlingen i onsdags, som nån sorts kompesation eller nåt?
Medan jag satt o åt middag ändrade jag mig 5-6 ggr, köra eller inte köra...?
Jag skiter till sist i det o bestämmer mig för att köra mina 5*5 intervaller som egentligen var planerat.
Det hade nu blivit ganska sent på lördagkvällen o medan jag bytte om till cyklist ändrade jag mig 3-4 ggr, träna eller inte träna...?
Bestämmer mig slutligen för att träna kl 2100.
När jag ska välja cykel velar jag 2-3 ggr om vilken cykel jag ska köra på, racer eller mtb?
Sätter vattenflaskan i flaskstället på racern o tar mtb hojen o sticker ut.
Törstig kommer jag hem efter avslutat träningspass.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lida var varmt och dammigt. Utan vattenfalska hade det blivit jobbigt :-)