torsdag, december 28, 2006

50

Vilodag i dag o i morron som vanligt. Lite förkyld.
50 träningspass har jag kört sen 24 oktober. Bara missat 1 styrkepass 1 intervallpass o ett halvt distanspass pga den sköna halsbölden jag hade. Mer diciplin o ordning går knappt att finna inom militären. Januari blir lite mer varierat med GRISVECKOR blandat med softveckor. Jag börjar med en softvecka!!!. Sen kommer ordningen tillbaks igen. Har inget exekt schema än, men det blir nåt liknande den här första tioveckorsperioden men kanske lite mer timmar än dom 9 timmarssnittveckorna jag legat på. Det går att få nån timme till iallafall, utan att sprängas.
Cyklar jag snabbare sen då? Ja, rakar jag benen i vår igen så kanske det blir nån sekund per tio mil? Kanske ett näsplåster skulle göra susen? Eller nån ny kolhydratdryck som kommer o är ljusår mycket bättre än alla andra, medan den är i ropet....
När jag är 50 vet jag... inte speciellt mycket mer än idag.

Inga kommentarer: